Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jawbone UP24

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halloj!
Jag har skaffat mig ett Jawbone UP24 bl.a för att ha koll på min sömn.

Någon som vet hur ofta den skickar bluetooth signaler?
Skickar den bara signaler när man går in i UP appen på iPhonen?

Skickar den för ofta så borde väl batteritiden bli mycket kortare?

//Tackar för hjälpen.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Tackar!

Någon som vet om det går att ändra att den syncar var 20:e minut?

Ursprungligen av キムɳイ○ᄊムㄎ:

Tackar!

Någon som vet om det går att ändra att den syncar var 20:e minut?

Ett svar från en som inte har en egen: finns inte valet i appen = nej.

Jag är osäker men jag tyckte att jag fick kortare batteritid så jag synkar bandet till min iPad istället. Du kan fortfarande ha appen på telefonen och apparna synkar mellan varandra utan att du kopplar bandet till telefonen.

Edit: jag avsåg batteritiden på min Iphone, jag har inte upplevt några problem med batteritiden på bandet

Senast redigerat 2014-11-25 09:12

Jag upplever att mitt band räcker i de där utlovade 14 dagarna och då synkar jag själv flera gånger om dagen genom att öppna appen.

Tillägg: Ah, inser att TS kanske tänker på telefonens batteritid och inte bandets. Har inte upplevt den som märkbart sämre men hör till de där användarna som får ladda ofta då jag använder min telefon väldigt mycket.

Senast redigerat 2014-11-25 09:18
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jag upplever att mitt band räcker i de där utlovade 14 dagarna och då synkar jag själv flera gånger om dagen genom att öppna appen.

UP24 har väl bara 7 dagars batteritid, du menar de nya antar jag?

Och min UP24 räcker också utlovad tid - jag hade (eventuellt) problem med att appen drog batteri på telefonen.

Ursprungligen av BlackSmp:

UP24 har väl bara 7 dagars batteritid, du menar de nya antar jag?

Och min UP24 räcker också utlovad tid - jag hade (eventuellt) problem med att appen drog batteri på telefonen.

Nej, jag har Up24 sedan ett år tillbaka. Via en firmware-uppdatering dubblade de batteritiden för ett bra tag sedan. Den laddar man ner genom att logga in via deras webbsida.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Nej, jag har Up24 sedan ett år tillbaka. Via en firmware-uppdatering dubblade de batteritiden för ett bra tag sedan. Den laddar man ner genom att logga in via deras webbsida.

Min nya som är köpt för fyra veckor sedan kommer bara upp till 7 dagar

Jag får kolla din länk.

Edit: Tack, kul att en liten uppdateringen gjorde att bandet gick från 7 dagar till 14 dagar i ett klick (hade nyss laddad det:)

Senast redigerat 2014-11-25 14:25
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-11-25 22:10

Kan de inte släppa den uppdateringen till alla iPhones? Jag vill gärna få fördubblad batteritid

Ursprungligen av kenjon:

Kan de inte släppa den uppdateringen till alla iPhones? Jag vill gärna få fördubblad batteritid

Det hade varit något

1
Bevaka tråden