Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webbläsaren Chrome når 64 bitar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google uppdaterar sin webbläsare Chrome för OS X med stöd för 64-bitarsprocessorer, och täpper samtidigt till några säkerhetsbrister.

Läs hela artikeln här

Min installerade v38 tyckte inte att den behövde uppdateras så jag fick lov att plocka ner den.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-11-19 14:29

Samma för mej.

Den måste hämtas av alla manuellt. 32-bitars Chrome vill inte automatiskt uppdatera sig till 64-bitar.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Den måste hämtas av alla manuellt. 32-bitars Chrome vill inte automatiskt uppdatera sig till 64-bitar.

Min version 38 uppdaterades automatiskt till version 39 (64-bitarsversionen).

Ursprungligen av Redaktionen:

Google uppdaterar sin webbläsare Chrome för OS X med stöd för 64-bitarsprocessorer, och täpper samtidigt till några säkerhetsbrister.

Läs hela artikeln här

Någon som märkt av några prestandaförbättringar? Jag tycker Chrome blivit seg, särskilt när jag kör Flash video. Fått köra, urrk, Safari bara för det.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2014-11-21 05:59
Ursprungligen av Micke Byström:

Någon som märkt av några prestandaförbättringar? Jag tycker Chrome blivit seg, särskilt när jag kör Flash video. Fått köra, urrk, Safari bara för det.

Tycker den känns lite rappare faktiskt. Sidorna laddas snabbare för mig på min gamla iMac. På MBP märker jag ingen skillnad alls. Mavericks på båda maskinerna.

1
Bevaka tråden