Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med Mail (8.0)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan jag uppdaterade till Yosemite (10.10) har jag fått problem med mitt mailprogram, det verkar oerhört komplicerat att bli av med meddelanden. Jag slänger dom i papperskorgen, tömmer den, och efter ett litet tag dyker meddelanden upp i inkorgen eller junkmail igen. Någon som vet vad jag gör för fel? Jag använder telia.com
Tacksam om någon vet

Ursprungligen av uffee1:

Sedan jag uppdaterade till Yosemite (10.10) har jag fått problem med mitt mailprogram, det verkar oerhört komplicerat att bli av med meddelanden. Jag slänger dom i papperskorgen, tömmer den, och efter ett litet tag dyker meddelanden upp i inkorgen eller junkmail igen. Någon som vet vad jag gör för fel? Jag använder telia.com
Tacksam om någon vet

Samma här. Tömmer jag mailen i papperskorgen i Mail.app, ligger de fortfarande kvar i Gmail när jag loggar in och kollar där. Det verkar vara en bugg. Märkligt, när Apple precis fått Mail.app i 10.9.5 att fungera..

Upplever precis samma sak och orsaken är att Mail har blivit så förtvivlat långsamt. I 10.9 reagerade programmet omedelbart när jag slängde ett mail, samma procedur tar flera sekunder i 10.10.
Ta fram "Aktivitet" (Alt+Cmd+0) så ser du var programmet gör. Du får helt enkelt vänta med att tömma papperskorgen innan allting är färdigt...

1
Bevaka tråden