Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad Mini 3 – en pliktskyldig uppgradering

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples minsta Ipad har fått Touch ID och guldfärg, men räcker det för att kallas ny, och är det värt att uppgradera? 99mac har låtit Ipad Mini 3 passera genom testlabbet.

Läs hela artikeln här

iPad Mini 3 är nog den tråkigaste produktuppdateringen jag varit med om. Samma iPad, men med fingeravtrycksläsare tycker inte jag är värt att kalla en uppdatering!

Extremt tråkig "uppdatering" men skönt för plånboken, hej ipad mini 4!! <3

Jag tycker det ofta gnälls över hur liten uppdatering det är på nya prylar från Apple, och att det inte är värt att uppdatera, det stämmer säkert om det är så att man ska uppgradera från den föregående modellen. Uppgraderingarna är dock fundamentala för andra, som sitter på kanske flera generationer äldre version. Då är det en dealmaker att det äntligen kommer retina eller touch-id t ex, som gör att nu kan vi uppgradera för vi väntat på någon feature. Jag sitter fortfarande på första generationens ipad, att byta till ipad mini 3, skulle bli en otrolig skillnad.

Med lite perspektiv, det var fyra år sedan jag köpte min ipad i NY, innan den ens fanns i Sverige, jämför produkten mot idag, bara fyra år senare och den är ju galet mycket bättre. DET tycker jag försvinner lite i rapporteringen. Så det där med att Apple inte är innovativa, vad jämförs det mot egentligen? Tycker de gör inget annat än tar fram bättre grejor. Fatta vilken ingenjörsmässig triumf att ta en fantastisk produkt, och på ett år göra den, var det 18% tunnare och ändå behålla prestandan.

1
Bevaka tråden