Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Favoriter i safari OS X

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, Får många år sedan använde jag bara pc och då var det firefox som gällde för min del. Men efter att jag gått över till Apple till 99% så har Firefox hängt kvar liksom en jobbig flickvän. Efter att Firefox kraschat på min jobbdator i dagarna så känner jag mig nu redo att göra slut med Firefox och bara köra Safari på alla mina enheter. Eftersom jag också kört Safari på iPad och iPhone i flera år så kan det vara gött om allt funkar ihop. Nu till min fråga.
Mina barn använde Firefox emellanåt och då har vi favoriterna synliga hela tiden på verktygsfältet med sidans tumnagellogga före texten. Det underlättar för barnen och även mig ibland att se en logga istället för att läsa. går detta göra på Safari? Som jag ser det nu på Safari så är det bara text på favoriterna som syns, förutom de som inte får plats synligt på verktygsfältet och hamnar på en tilläggslista till höger. De ser fina ut med en liten tumnagel före.
Hoppas ni förstår min fråga.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-10-22 19:00

Om du lägger dem i Bokmärkesmenyn istället för i Bokmärkesfältet, så ska du se dina ikoner där.

Ursprungligen av kenjon:

Om du lägger dem i Bokmärkesmenyn istället för i Bokmärkesfältet, så ska du se dina ikoner där.

Jag kanske missförstår men bokmärkesfältet syns väl inte hela tiden. Det är alltså favoritfältet jag använder som en lång rad under adressfältet.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-10-22 23:40

Ja och där kan du inte få ikoner. Men om du istället använder Bokmärkesmenyn, så får du ikoner där.

1
Bevaka tråden