Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 8: ingen bildström eller kamerarulle?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har inte uppdaterat ännu, men av det jag läser så verkar en sak som upprör många vara att bildström och kamerarulle inte längre finns kvar på samma sätt som tidigare. Hur ser ni som uppdaterat på detta? Påverkar det på nåt nämnvärt sätt hur man kommer åt och använder sina bilder i iOS 8?

Är det nån som kör iOS 8 och Lightroom Mobile, och dess autoimport? Det är ju en funktion som automatiskt tar nya bilder från kamerarullen och kopierar dem till Adobes moln, så att de kan synkas ner till Lightroom på datorn. Eftersom detta bygger på kamerarullen så kan man ju undra hur det funkar nu när kamerarullen inte längre finns. Nån som testat?

Lite förvirrande innan man greppar hur det fungerar men inget större problem. Jag ser ingen anledning till upprördhet. Och det påverkar inte mig - snarare så är fördelen att äntligen så kan jag komma åt filmsnuttar som jag tagit på ett annat device.

Jag kör inte Lightroom Mobile men om den inte fungerar så kan det inte vara något problem för Adobe att komma med en uppdatering som fixar det.

1
Bevaka tråden