Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

7 funktioner vi ser fram emot i IOS 8

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den 17 september kommer IOS 8, och peppen är stor på redaktionen. Här listar vi de sju funktioner som vi mest ser fram emot.

Läs hela artikeln här

Låt mig komma med en bubblare som är en av det som jag uppskattar mest. Att det tidigare valet är "förvalt" när du drar ner skärmen för att söka i Spotlight.

Väldigt bra och förenklar mycket för sådana som mig som söker ofta

Vet någon om multitask på iPad finns tillgängligt imorgon så man kan dela skärmytan för två appar?

Ursprungligen av D_Odell:

Vet någon om multitask på iPad finns tillgängligt imorgon så man kan dela skärmytan för två appar?

Nej, finns inte

Ursprungligen av BlackSmp:

Nej, finns inte

Men det betyder inte att det inte kommer? Men inte denna uppdatering..

Ursprungligen av D_Odell:

Men det betyder inte att det inte kommer? Men inte denna uppdatering..

Vet att det har ryktats om denna funktion. Kan dock inte minnas att Apple har presenterat den.

Har de inte presenterar den = den kommer inte med största sannolikhet inom den närmsta framtiden.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2014-09-16 22:43

När kommer fleranvändarstöd?

Ursprungligen av planB:

När kommer fleranvändarstöd?

Jailbreaka.

  • Medlem
  • 2014-09-17 01:33
Ursprungligen av D_Odell:

Vet någon om multitask på iPad finns tillgängligt imorgon så man kan dela skärmytan för två appar?

Jag trodde faktiskt att man skulle lägga in detta då 6 plus lanserades. Så man kan utnyttja skärmen till fullo.

Ursprungligen av D_Odell:

Men det betyder inte att det inte kommer? Men inte denna uppdatering..

Jag trot inte att du hittar någon på 99 som har koll på Apples utvecklingsplan... hur ska vi veta det?

Ursprungligen av PaO:

Jag trodde faktiskt att man skulle lägga in detta då 6 plus lanserades. Så man kan utnyttja skärmen till fullo.

Däremot så får du "ipadläge" när du lägger 6 plus i landskapsläge, vilket jag tycker är viktigare än att köra två appar samtidigt. Det är iofs en 6 plus funktion så den passar kanske inte in i artikeln men blir intressant.

Det kanske kommer två appar samtidigt i framtiden men jag tror att det här är en bättre prioritering för tillfället.

Senast redigerat 2014-09-17 07:29
  • Medlem
  • 2014-09-17 10:09

Vilken tid borde man räkna med den? Jag har tråkigt på jobbet idag

EDIT: 19:00 verkar det som. Det ringer bekant nu när jag tänker på det.

Senast redigerat 2014-09-17 10:20
Ursprungligen av BlackSmp:

Däremot så får du "ipadläge" när du lägger 6 plus i landskapsläge, vilket jag tycker är viktigare än att köra två appar samtidigt. Det är iofs en 6 plus funktion så den passar kanske inte in i artikeln men blir intressant.

http://cdn6.loopinsight.com/wp-content/uploads/IMG_0133-420x315.jpg

Det kanske kommer två appar samtidigt i framtiden men jag tror att det här är en bättre prioritering för tillfället.

Det där är ju toppen för de med plus telefonen, men för egen el går jag ut i multitask hela tiden mellan anteckningar/bank och kalkylator om vartannat. Detta är ogenomtänkt av dem då det hade lubbats göras så underlättande.

For the future then.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-17 11:06
Ursprungligen av BlackSmp:

Låt mig komma med en bubblare som är en av det som jag uppskattar mest. Att det tidigare valet är "förvalt" när du drar ner skärmen för att söka i Spotlight.

Väldigt bra och förenklar mycket för sådana som mig som söker ofta

Vad menar du här? Förstår inte riktigt :/

Det jag retar mig på är att det senaste man sökte på i Spotlight ofta är kvar när man ska söka nästa gång. Snuskigt irriterande.

Ursprungligen av planB:

När kommer fleranvändarstöd?

Gissningsvis aldrig.

  • Medlem
  • 2014-09-17 11:22
Ursprungligen av BlackSmp:

Däremot så får du "ipadläge" när du lägger 6 plus i landskapsläge, vilket jag tycker är viktigare än att köra två appar samtidigt. Det är iofs en 6 plus funktion så den passar kanske inte in i artikeln men blir intressant.

http://cdn6.loopinsight.com/wp-content/uploads/IMG_0133-420x315.jpg

Det kanske kommer två appar samtidigt i framtiden men jag tror att det här är en bättre prioritering för tillfället.

Jag hade uppskattat både och inte antingen eller. Splitscreen med drag and drop är ovärderligt även på en phablet

Ursprungligen av zinned:

Vad menar du här? Förstår inte riktigt :/

Det jag retar mig på är att det senaste man sökte på i Spotlight ofta är kvar när man ska söka nästa gång. Snuskigt irriterande.

I ios8 så är texten för senaste sökningen vald när du drar ner spotlight. När du börjar skriva så raderas den gamla texten

Jag tror att du kommer att bli nöjd.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-17 12:20
Ursprungligen av BlackSmp:

I ios8 så är texten för senaste sökningen vald när du drar ner spotlight. När du börjar skriva så raderas den gamla texten

Jag tror att du kommer att bli nöjd.

Ah, ok. Det är ju kanon.

Ursprungligen av zinned:

Ah, ok. Det är ju kanon.

Eller hur!

1
Bevaka tråden