Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fiftythree släpper sociala Mix 

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den populära ritappen Paper blir nu social med tilläggstjänsten Mix. Via Mix kan användare dela sina skapelser som inspiration för andra.

Läs hela artikeln här

Den första bilden såg vid första anblick ut som en dålig sketch av Hitler. :S

  • Medlem
  • 2014-09-17 01:35

Jag trodde många Apple användare var allergiska mot penna och stylus?

  • Medlem
  • Hjo
  • 2014-09-17 08:41
Ursprungligen av PaO:

Jag trodde många Apple användare var allergiska mot penna och stylus?

Det är väl ett fritt val, vill man ha penna är det väl bara att köpa en, istället för att det ska följa med en penna när man köper produkten, alla kanske inte vill ha en penna...

  • Medlem
  • 2014-09-17 11:19
Ursprungligen av Hjopek:

Det är väl ett fritt val, vill man ha penna är det väl bara att köpa en, istället för att det ska följa med en penna när man köper produkten, alla kanske inte vill ha en penna...

Håller helt med. Men om pennan medför extra funktioner och får plats i apparaten utan att den måste vara lös anser jag det vara en fördel

Det finns en hel del pros som använder padda och Procreate och SketcBook etc - och dom använder penna så klart. Så nog används pennor - har några själv som jag skissar och skriver med - Bamboo Paper är minimalistiskt och effektivt.

  • Medlem
  • 2014-09-17 15:42
Ursprungligen av Demiurgen:

Det finns en hel del pros som använder padda och Procreate och SketcBook etc - och dom använder penna så klart. Så nog används pennor - har några själv som jag skissar och skriver med - Bamboo Paper är minimalistiskt och effektivt.

SketchBook är lysande fick det som "bloatware till min senaste telefon

1
Bevaka tråden