Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikea släpper ny katalog – inspireras av Ipad

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I en ny reklamfilm från svenska möbeljätten Ikea drivs det friskt med Apples välkända produktvideo för Ipad – här kommer Ikeas Bookbook.

Läs hela artikeln här

Mycket möjligt att de tycker så men mitt första intryck av den nya katalogen, pappersmodellen, är att den är tristare än de föregående som från cirka 2000 hade en mängd inredningsexempel. Nu verkar katalogen mest vara en produktkatalog som dessutom inte är fullständig :/

Att dom fortfarande trycker papperskatalog?! Stenålder och miljöbelastande. Är själv IKEA-kund (ska det köpas en möbel etc så är det ju dit man åker eller beställer från - snyggaste och billigaste grejerna på klotet), men det var många år sedan jag tittade i en IKEA-katalog :-D. Telefonkatalogen förvann tillsist och jag hoppas verkligen att IKEA lägger av med detta trams och kliver in i 2000-talet.

Jag har "samlat" kataloger ett tag. Idag städade jag lite o rensade bort 1996 - 2000

Nu har jag sett den. Yuck! >_<

Här är en föregångare.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2014-09-08 09:07

Det här är en ganska intressant artikel om IKEAs katalog...

Building 3D with Ikea

Katalogen trycks i över 220 miljoner exemplar och är efter bibeln världens största trycksak per år.

1
Bevaka tråden