Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify lanserar familjeabonnemang för Telia-kunder

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Spotify lanserar ett familjeabonnemang för upp till fem personer, men än så länge gäller erbjudandet bara för kunder hos Telia.

Läs hela artikeln här

Ojojoj.. Spotify hänger så löst det bara kan..
Aldrig att jag betalar 200:- i månaden för det.. Det ska ingå i det vanliga abbet.
Kommer det ett alternativ som är bättre Spotify så är det bajbaj direkt.

Ursprungligen av Tjosansa:

Ojojoj.. Spotify hänger så löst det bara kan..
Aldrig att jag betalar 200:- i månaden för det.. Det ska ingå i det vanliga abbet.
Kommer det ett alternativ som är bättre Spotify så är det bajbaj direkt.

Ska det ingå i abonnemanget så kommer så klart också månadsavgiften att vara högre. Du får nog vänta länge om du tror att det ska komma en tjänst som är bättre än Spotify om den dessutom ska vara billigare.

En familj på 2 vuxna och 2 barn kostar då mer när alla skall ha Spotify på sin mobil.
Så detta är nog välkommet.

Jag vill ha fylleabonnemang

Eftersom jag bara lyssnar på musik när jag är full så längtar jag mer efter ett begränsat och billigt abonnemang, typ 15 timmars musik i månaden för 39 kr. Snälla!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2014-09-01 09:35
Ursprungligen av Tjosansa:

Ojojoj.. Spotify hänger så löst det bara kan..
Aldrig att jag betalar 200:- i månaden för det.. Det ska ingå i det vanliga abbet.
Kommer det ett alternativ som är bättre Spotify så är det bajbaj direkt.

Deezer är bättre än Spotify när det gäller detta - tillåter åtminstone tre samtidiga strömmar i de vanliga 99 kronorna. I övigt: tja, samma lika tycker jag. Kanske något vassare ljud. Ungefär samma kurerade innehåll. Prova!

1
Bevaka tråden