Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Parallels Desktop 10 släpps till existerande användare

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Existerande Parallels Desktop-användare kan nu ladda ned en ny version av programmet med stöd för OS X Yosemite och Icloud Drive. Nya kunder får vänta ett litet tag till.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-08-20 18:57

Dock kostar det lite drygt 500SEK att uppgradera. Lite surt när man precis i slutet av sommaren betalade nästan 800SEK för version 9...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2014-08-20 20:21
Ursprungligen av frazze:

Dock kostar det lite drygt 500SEK att uppgradera. Lite surt när man precis i slutet av sommaren betalade nästan 800SEK för version 9...

Om du köpte den efter 1 augusti kan du få uppdateringen gratis.

  • Medlem
  • 2014-08-21 15:51

Jag fortsätter att köra PD9. Räcker gott och väl för mina behov och kommer att fungera utmärkt i Yosemite.

Varför väljer man denna lösningen i stället för att köpa en PC?

Ursprungligen av calinou:

Varför väljer man denna lösningen i stället för att köpa en PC?

Man vill kanske köra Mac i första hand, men man behöver köra något program som bara finns till Windows.

Och fördelarna med att köra Windows virtualiserat (t.ex Parallels eller VMware) är då:
- Slippa släpa omkring på två datorer.
- Billigare än att ha två datorer.

....”Bland nyheterna......stöd för Iphoto-biblioteket”.

Skulle inte iPhoto ersättas?
http://www.fotosidan.se/cldoc/apple-lagger-ne...

Ursprungligen av calinou:

....”Bland nyheterna......stöd för Iphoto-biblioteket”.

Skulle inte iPhoto ersättas?
http://www.fotosidan.se/cldoc/apple-lagger-ne...

De menar troligtvis att man kommer åt sina bilder från Macen även i Windows-miljön, men jag har inte undersökt det hela närmare. Det kommer ju även framöver att finnas ett bibliotek och den nya appen Bilder kommer ju inte nu direkt när Yosemite lanseras utan först nästa år.

1
Bevaka tråden