Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa video-spelaren?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er, håller som bäst på att förbereda iPaden för resa med barn, filmer och sånt. Har kodat om filerna så dom blev små och fina med handbrake, tyvärr fixar nu inte den inbyggda video-appen filerna utan jag får ett felmeddelande hela tiden.

Det jag undrar nu är, om någon har tips på en bra spelare som fixar cover-art-view för att välja filmer. Har testat VLC for iOS, men det klarar inte cover art.
Tacksam för svar.
//Elmeholt

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-08-20 09:58
Ursprungligen av Elmeholt:

Hej på er, håller som bäst på att förbereda iPaden för resa med barn, filmer och sånt. Har kodat om filerna så dom blev små och fina med handbrake, tyvärr fixar nu inte den inbyggda video-appen filerna utan jag får ett felmeddelande hela tiden.

Det jag undrar nu är, om någon har tips på en bra spelare som fixar cover-art-view för att välja filmer. Har testat VLC for iOS, men det klarar inte cover art.
Tacksam för svar.
//Elmeholt

Bästa programmet för att konvertera till iOS är iFlicks.

Bästa spelaren som uppfyller dina krav är infuse 2

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-08-20 09:59

Kan du berätta vilka inställningar du har använt i Handbrake och vilket felmeddelande som du får av video-appen?

Ursprungligen av lappen71:

Bästa programmet för att konvertera till iOS är iFlicks.

Bästa spelaren som uppfyller dina krav är infuse 2

Tackar, ska testa Infuse

Ursprungligen av frazze:

Kan du berätta vilka inställningar du har använt i Handbrake och vilket felmeddelande som du får av video-appen?

Problemet är nog att de filer som har problem är konverterade två gånger, så säkert därför. Men de funkar med VLC for iOS och Infuse 2 iaf.
Och att en img-fil blev ca 300mb stor gör ju ingenting heller. Nu får dom ju plats med ca 15-20 filmer på paddan

1
Bevaka tråden