Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari 7.1 developer preview för icke utvecklare

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det här var förvirrande, jag är inte och har aldrig varit registrerad hos Apple som utvecklare, men jag fick nu på morgonen upp Safari 7.1 Seed 1 Developer preview i vanliga "programuppdatering" .
På min iMac klickade jag i "fråga igen senare", på min server lades den in automatiskt!
Vad 17 händer?
Är det programvara man törs använda? har ju bara grejorna hemma, men det känns som jag fått tillgång till något jag inte borde ha...
Ska jag använda Firefox eller Chrome tills vidare?
Förslag? Idéer?

Fick samma, har dock anmält mig för att testa Yosemite. Min rekommendation är att du kör på som vanligt, är knappast ett problem om du inte finner den ostabil.

har inte anmält mig för Yosemite test heller...

och är det inte meningen vi ska ha den så lär välApple snart släppa instruktioner för hur vi ska "backa bakåt" och installera en icke beta

Läste nu att den även gick ut till de som har anmält sig till AppleSeed program. Gäller alltså inte endast utvecklare.

är inte anmäld på det heller, Apple måste ha klantat sig och släppt ut en beta till dem som inte ska ha den, men den verkar fungera så här långt i alla fall

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-07-11 09:17

Då har de nog rättat till det nu, den finns inte hos mej, trots anmälan.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-07-11 12:22

La in den och märker inte om den är bättre eller inte.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2014-07-11 12:45

Jag var ivrig och la in den. En del sidor kackar ur och med ett meddelande om att sidan måste laddas om.

Openstreetmap verkar ge mest problem. I redigeringsläge när jag flyttar runt kartbilden kraschar den efter bara någon sekund med ovan meddelande, efter ett par gånger får jag grå bakgrund och text om att sidan inte kan laddas.

har nu kört "betan" sen den råkade släppas, har varken märkt av några buggar eller ny finesser, allt har fungerat "som vanligt" men lite konstigt att Apple inte tvingat oss som inte skulle ha den att på något sätt ta bort den...

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-07-15 09:25
Ursprungligen av Gusten68:

har nu kört "betan" sen den råkade släppas, har varken märkt av några buggar eller ny finesser, allt har fungerat "som vanligt" men lite konstigt att Apple inte tvingat oss som inte skulle ha den att på något sätt ta bort den...

Det är ingen som tvingar dig att uppdatera utan det hade du kunnat låta bli.
Automatiska uppdateringar var det första jag stängde av.
http://www.tekrevue.com/tip/disable-automatic...

ja nu var min maskin relativ nyinstallerad efter hårddiskbyte och jag hade missat det... så det bidde med automatik, vilket normalt bara är bra, fast inte så bra när dem råkar skjuta ut programvara som inte är ämnad för "stora massan"

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-07-15 13:59
Ursprungligen av Gusten68:

ja nu var min maskin relativ nyinstallerad efter hårddiskbyte och jag hade missat det... så det bidde med automatik, vilket normalt bara är bra, fast inte så bra när dem råkar skjuta ut programvara som inte är ämnad för "stora massan"

Sant

Jag fick också av någon anledning Safari Developer Preview 7.1 installerat. Idag kom Mac App Store och ville jag skulle "uppdatera" till 7.0.5. Sagt och gjort, nu är jag nedgraderad från betaversionen.

Samma här, "uppdaterad" till 7.0.5 och i ärlighetens namn märker jag ingen skillnad nu heller

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-07-16 10:52

Samma här

1
Bevaka tråden