Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari och tillägg

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-07-06 12:35

Är det fler här som sedan en tid har problem med att det med jämna mellanrum poppar upp felmeddelanden om tillägg i Safari? Jag får hela tiden meddelande om att det inte gick att uppdatera tilläggen för både Ad-Block samt 1Password.

Jag har prövat att ta bort dem och lägga till dem igen men problemet kvarstår, dock fungerar tilläggen alltid som de ska.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2014-07-06 15:45

Inget som jag har upplevt med Safari på min dator. Jag använder mig av både 1Password och Ad-block.

Kanske något strul med Safari som en kombo-uppdatering kan ordna upp?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2014-07-06 19:26
Ursprungligen av zinned:

Är det fler här som sedan en tid har problem med att det med jämna mellanrum poppar upp felmeddelanden om tillägg i Safari? Jag får hela tiden meddelande om att det inte gick att uppdatera tilläggen för både Ad-Block samt 1Password.

Jag har prövat att ta bort dem och lägga till dem igen men problemet kvarstår, dock fungerar tilläggen alltid som de ska.

Precis samma här. 1Password klagar på att jag måste ta bort ett gammalt tillägg som redan är bortplockat.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-07-06 21:43
Ursprungligen av onnyt:

Precis samma här. 1Password klagar på att jag måste ta bort ett gammalt tillägg som redan är bortplockat.

Märkligt.

Ingen aning om vad man kan göra åt det...?

Ursprungligen av joakimo:

Inget som jag har upplevt med Safari på min dator. Jag använder mig av både 1Password och Ad-block.

Kanske något strul med Safari som en kombo-uppdatering kan ordna upp?

Kan pröva, ska snart köra in 10.9.4 så jag får väl försöka leta upp den som combo...

1
Bevaka tråden