Var köpa USB-bluetooth i Malmö?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-10-07 03:19

Någon som vet någon datorbutik eller om onoff/siba/etc... har usb-bluetooth adaptrar här i Malmö? Gärna till priser som kan konkurrera med de som finns på webben om man räknar in frakten!

Vill ha idag!:D

• Oregistrerad
  • 2003-10-07 07:42

Spring ner till MacSupport. De kan säkert hjälpa dig, det kunde de när jag behövde en.

D.

Eller varför inte JME Data? Det blir säkert billigare. De flesta adaptrar fungerar både på PC och Mac.

• Oregistrerad
  • 2003-10-07 08:57

Det blir det säkert men det känns ju alltid roligare att stödja ett Macställe än en vanlig PC krängare, tycker jag. Dessutom så är dom trevliga på MacSupport. Kanske de är på JME också iofs:-)

• Avstängd
  • International user
  • 2003-10-07 09:00

Du kan även knata ner på Kjell och Company.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-10-07 12:34
Citat:

Skrevs ursprungligen av Dei
Någon som vet någon datorbutik eller om onoff/siba/etc... har usb-bluetooth adaptrar här i Malmö? Gärna till priser som kan konkurrera med de som finns på webben om man räknar in frakten!

Vill ha idag!:D

Kjell & c/o

http://www.kjell.com för att hitta butikadressen.

Har en bra modell som är vikbar för bättre täckning. Snygg är den också.

Uppvikt för bättre mottagning

Storlek 105 x 26 x 7 (rundad och skön...)

• Medlem
  • 2003-10-07 17:12

Slut på JME, slut på Clas Ohlsson och Kjelle han jag inte med idag....trist!:mad:

• Medlem
  • 2003-10-08 04:18

Micke, använder du denna själv? Kan du i så fall rekommendera den? Tänkte använda den ihop med en T68i för överföring av bilder, synkning och Salling Clicker.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-10-08 07:38
Citat:

Skrevs ursprungligen av Dei
Micke, använder du denna själv? Kan du i så fall rekommendera den? Tänkte använda den ihop med en T68i för överföring av bilder, synkning och Salling Clicker.

Jag använder den med såväl iSync samt som "jawdropper" ihop med Salling Clicker.
Den fungerar bra ihop med T68i. Kostade 499 kr på Kjell & co.
Dock var det inte denna som avbildades i katalogen, det var en svart "traditionell".

• Medlem
  • Alingsås
  • 2003-10-12 19:00

Jäklar vad snygg BT adaptern var som kom från Kjell & Co.
Nästan så man ska köpa en PB utan BT inbyggt för att få ha den.:D

• Medlem
  • 2003-10-12 22:52

Den de har på Kjell & co nu och som jag till slut köpte är denna:
http://www.tecomproduct.com/bt3030.htm

Inte lika snygg och dessutom måste man använda förlängningssladden för att kunna ha den i en G4 pga storleken. Passar inte heller i tgb om man inte har stödet utfällt, lite synd. För mig har den fungerat problemfritt och den ligger på 499kr.

1
Bevaka tråden