Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prissänkningar på Mac Mini och Apple TV

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förutom att lansera en billigare Imac sänkte Apple också priset på Mac Mini och Apple TV när Apple Store kom tillbaka online tidigare under onsdagen.

Läs hela artikeln här

Baah!!

Står i valet och kvalet om jag "kan" vänta på en ny Mac mini..!
Detta gjorde det inte lättare, känns väl inte som att det nu lutar mer åt en ny modell närmaste tiden!

  • Medlem
  • 2014-06-19 00:02

Hur mycket sänktes egentligen priset på Minin med? Hundra kronor?

Ursprungligen av Dalle:

Hur mycket sänktes egentligen priset på Minin med? Hundra kronor?

Ja, 100kr.

  • Medlem
  • 2014-06-19 11:33

100:- ? Ojojoj! Nu kommer ju alla att springa och köpa en Mini när priset är så lågt! *IRONI*

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-06-19 12:08
Ursprungligen av Dalle:

100:- ? Ojojoj! Nu kommer ju alla att springa och köpa en Mini när priset är så lågt! *IRONI*

Alltid respekt för pengar mannen i alla lägen 100 kr är mycket för många människor inget att skämta om Dalle *halv IRONI* men jag håller med 100 kr gör varken till eller från när det gäller huvudbeslutet för inköp av ny mac-mini, hur tänkte Apple där ?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-06-19 15:26

Men vad har de tänkt sig med mac mini egentligen.

Är den antingen på väg ut eller ny design?
Det är ju ett år sen haswell lanserades och nuvarande mini är över 1,5 år gammal.

Jag har egentligen inget behov av att uppgradera men varit lite inne på det för att få USB3 och en mini som man inte kan steka ägg på.
Men även om de skulle släppa en så är ju broadwell inte så långt borta längre.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2014-06-19 20:21

Sänktes den även i US? Annars kanske det bara var en justering i värdet på dollarn.

Ursprungligen av joakimo:

Sänktes den även i US? Annars kanske det bara var en justering i värdet på dollarn.

Nä, i alla fall kostar apple tv fortfarande $99, vilket "blev" 1029 kr tidigare.

1
Bevaka tråden