Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #53: Försnack inför WWDC 2014

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen är den tillbaka! 99mac:s poddradio återkommer med massor av snack inför WWDC. Ida och Jakob summerar rykten, förväntningar och listar sina önskemål i detta rykande färska avsnitt.

Läs hela artikeln här

Jaaaaaaaa!!! Denna kväll kommer att bli underbar!

Tack, som man har väntat!

  • Medlem
  • South Central, SWE
  • 2014-05-31 10:00

Äntligen!! har verkligen saknat detta!

Tanken med poden är god, intressant att snacka lite Apple. Men jag skulle önska lite mer seriositet. Speciellt en av er är ganska oplanerad och ostrukturerad... Det flyter ofta ut ganska långt bort från ämnet.
Eller så är det jag som har fel förväntningar och då är ju det här inget problem.

Ursprungligen av wendefors:

Tanken med poden är god, intressant att snacka lite Apple. Men jag skulle önska lite mer seriositet. Speciellt en av er är ganska oplanerad och ostrukturerad... Det flyter ofta ut ganska långt bort från ämnet.
Eller så är det jag som har fel förväntningar och då är ju det här inget problem.

Vi tar väldigt gärna emot feedback! Vår tanke är att podden ska utvecklas, och att vi ska hitta en bra ton mellan allvar och lättsamhet. Då är det bra att få höra om förväntningarna från er lyssnare!

JAAA! Kul att ni är tillbaka, inte en dag för tidigt

Jag har inga problem med att det inte är superseriöst hela tiden, så i mina ögon är det inget problem. Skulle gärna fått veta vad som hänt med Adrian dock?

Ursprungligen av xmattiasx:

Skulle gärna fått veta vad som hänt med Adrian dock?

Det har förhoppningsvis inte hänt @Adrian B något alls Han driver sitt företag på heltid och har tagit paus från skrivandet/poddandet på 99mac. Vi håller kontakten så får vi se hur det blir.

Jättekul att ni tagit upp podden igen. Ert intresse och kunnande kring macvärlden är ju den stora behållningen.

Skulle jag dock ge lite feedback så tror jag att ni också måste tänka på kommersiella aspekter och att bygga trafik. Exempel/förslag: inslaget med Kjell o/Co var helt ok, men de borde verkligen få betala för sådan medverkan.
Ide för att bygga trafik: bjuda in lite kändisar, med vad har du i din Mac, samt kanske agera macdoktor och fixa något av deras problem eller behov.

Ursprungligen av xmattiasx:

Skulle gärna fått veta vad som hänt med Adrian dock?

Jag finns kvar här Jag är bara inte lika involverad i det redaktionella arbetet för tillfället, men tack för omtanken!

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det har förhoppningsvis inte hänt @Adrian B något alls Han driver sitt företag på heltid och har tagit paus från skrivandet/poddandet på 99mac. Vi håller kontakten så får vi se hur det blir.

Ursprungligen av Adrian B:

Jag finns kvar här Jag är bara inte lika involverad i det redaktionella arbetet för tillfället, men tack för omtanken!

Aha det är så det ligger till, skönt att veta

Trevligt att Ni är tillbaka. Förgyller alltid ! Bra jobb Ni gör!

1
Bevaka tråden