Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inga appar sida vid sida på WWDC

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett av många rykten om vad IOS 8 kommer att erbjuda är att det nya systemet kan stöda appar som visas sida vid sida. Enligt Brian Chen på New York Times är dock funktionen fortfarande under utveckling, och kommer inte att visas på WWDC.

Läs hela artikeln här

Eftersom jag inte känner till 8an nå vidares, ganska ohypad version enligt mitt surfande. Men denna uppdatering håller jag varmt om hjärtat! Bara att kunna ha mejl och kalkylator app jämnsides vore under.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-05-31 08:05

Tror det är mycket jobb med att få till ett väl fungerande system där man kan visa två appar samtidigt.

Att bara dela skärmen i mitten duger inte.

Iaf jag vill kunna styra hur stor yta apparna skall ha. Och inte bara på en ledd utan två.

Sen kommer det till det med batteritiden också. Idag vore det väl närmast att ta död på iPad om batteritiden skulle minska drastiskt.

  • Medlem
  • Piteå
  • 2014-06-01 13:30

Huvudsaken är att funktionen är planerad.

Som programmerare förstår jag om funktionen kräver lite extra tid att få robust. Det är ju en typisk funktion som kräver ingrepp på ganska låg nivå.

1
Bevaka tråden