Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Office för Ipad får stöd för utskrifter

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Microsoft lanserade Office för Ipad för en månad sedan. Den mest efterfrågade funktionen kommer nu i en uppdatering – stöd för utskrifter.

Läs hela artikeln här

Att detta inte var implementerat när Office iOS släpptes är för mig en gåta.

Smidigt.

På papper? Är det nån som använder det fortfarande?

Nej, det var länge sedan jag skrev ut något på ett papper - förutom foton - det måste vara många år sedan. Eftersom jag dessutom läser böcker endast digitalt numera så är mitt liv nästan (skissar och antecknar fortfarande med kulspetspenna och Moleskine-block 100% papperslöst.
Men jag föreställer mig att många som använder Office (jag gör det inte) också är långt ifrån papperslösa och därför förvånas jag över att utskriftsfunktionen inte fanns med från början. Många PC/Office-människor jag möter i arbetslivet har en slags mental rubbning att allt måste skrivas ut...det FINNS egentligen inte föränn det är utskrivet på papper :-D. Det är ofta samma människor som också har den väl kända Excel-psykosen; dom gör ALLT i Excel - bl.a. fruktansvärda listor och annat som man bör använda layoutprogram för att skapa.

@CrazyCat, det låter som människor som jobbar inom finanssektorn.

Var längesen jag själv behövde skriva ut ett dokument, men ibland händer det (myndigheter..).

1
Bevaka tråden