Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Premiere Pro Warp Stabiliser - återstående tid?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, kan man någonstans se hur långt den har kommit och beräknad återstående tid när man kör Warp Stabilizer.
Jag har bara en text där det står Analyzing i background (step 1 of 2) och det säger ju inte mycket. Man vill ju se att den arbetar och inte har hängt sig och ungefär hur lång till det är kvar innan det är klart.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-04-07 12:32

Om du tittar på plugin/effekt-panelen, ser du inte "analyzing frame X of Y" och en "estimated time remaining"?

Ahh perfekt. Gisses vad filtret tar tid, måste nog klippa ned filmen i delar och bara använda filtret på valda delar.

Ett stort tack

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-04-07 13:06
Ursprungligen av schröder:

Ahh perfekt. Gisses vad filtret tar tid, måste nog klippa ned filmen i delar och bara använda filtret på valda delar.

Ett stort tack

Ingen fara och det är korrekt. Ett mycket tungt filter (förståeligt). Ha även i åtanke att filtret kan få dina projektfiler att bli gigantiska. Jag brukar i AE köra stabilisering i en separat projekt-fil för att komma runt detta.

Fördelen med det hela är att filtret jobbar i bakgrunden. I mitt fall slänger jag det på X scener som ska stabiliseras och tar lunch!

Ao. Ni har så rätt.

1
Bevaka tråden