Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad finns i din Ipad, Ida?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac kommer i en serie titta på hur personer använder sina Macar eller IOS-prylar. Först ut blir en närmare koll på hur det ser ut i redaktören Ida Lindkvists Ipad Mini med Retinaskärm.

Läs hela artikeln här

Jag dog nästan av spänning

Jag nominerar Tinus på Mrapple.se

Vi hade ju på förslag för ett eller ett par år sedan att ni skulle göra profiler på några av forumets mer aktiva användare men det hände inget mer sen, så jag nominerar @pmarriott och @BlackSmp.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-04-05 22:55

Och jag @Jesper Ohlsson

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-04-06 12:15

Länka till nämnda appar!

Eller sätt dem åtminstone i fetstil.

Ursprungligen av Capeman:

Vi hade ju på förslag för ett eller ett par år sedan att ni skulle göra profiler på några av forumets mer aktiva användare men det hände inget mer sen, så jag nominerar @pmarriott och @BlackSmp.

Vafan! Vad har jag nånsin gjort dig!?

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2014-04-07 09:05

Blir lite förvånad över att någon som sätter Tidningskiosk och iBooks som favoritappar inte är totalt lyrisk över Ztory eller Readly. Men det kanske handlar om vilka titlar som finns.

Ursprungligen av jas:

Länka till nämnda appar!

Eller sätt dem åtminstone i fetstil.

Åh, ja, det glömde vi. Fixat nu.

Ursprungligen av jonasn:

Blir lite förvånad över att någon som sätter Tidningskiosk och iBooks som favoritappar inte är totalt lyrisk över Ztory eller Readly. Men det kanske handlar om vilka titlar som finns.

Jag gillar Ztory/Readly i teorin kan man väl säga, men tidningarna jag läser i Tidningskiosk är befintliga pappersprenumerationer jag också kan läsa digitalt så det är ingen "kostnad" för mig som de tjänsterna skulle innebära. Den andra anledningen till att jag inte börjat använda någon av dem handlar mest om tid. Går åt mycket tid till att läsa de tidningar jag redan försöker hinna med, fler känns inte aktuellt just nu. Ibooks använder jag för att köpa enstaka böcker och där borde jag antagligen kika in Kindle också som säkert har ett kompletterande utbud. Ibland saknas grejer i Ibooks.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2014-04-08 12:54
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jag gillar Ztory/Readly i teorin kan man väl säga, men tidningarna jag läser i Tidningskiosk är befintliga pappersprenumerationer jag också kan läsa digitalt så det är ingen "kostnad" för mig som de tjänsterna skulle innebära. Den andra anledningen till att jag inte börjat använda någon av dem handlar mest om tid. Går åt mycket tid till att läsa de tidningar jag redan försöker hinna med, fler känns inte aktuellt just nu. Ibooks använder jag för att köpa enstaka böcker och där borde jag antagligen kika in Kindle också som säkert har ett kompletterande utbud. Ibland saknas grejer i Ibooks.

Ah, dåså. Jag prenumererar inte på några tidningar och ströläser hellre artiklar om ämnen som intresserar mig än att vara "trogen" en viss tidskrift, så Ztory/Readly-koncepten passar mig perfekt.

1
Bevaka tråden