iPhoto avslutades oväntat

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag uppdaterade iPhoto till den nya versionen (iPhoto 11), efter uppdateringen går det inte att öppna.
Klickar man på appen laddas det för att sedan komma upp en liten ruta med texten "iPhoto avslutades oväntat".
Någon som vet vad som är fel?

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2014-04-01 06:14
Ursprungligen av mathildaeli:

Hej!
Jag uppdaterade iPhoto till den nya versionen (iPhoto 11), efter uppdateringen går det inte att öppna.
Klickar man på appen laddas det för att sedan komma upp en liten ruta med texten "iPhoto avslutades oväntat".
Någon som vet vad som är fel?

Håll ner alt + cmd när du startar iPhoto. Det kommer då lite olika reparationsalternativ. Börja med översta och jobba dig neråt om första reparationen inte fungerade.

Ursprungligen av onnyt:

Håll ner alt + cmd när du startar iPhoto. Det kommer då lite olika reparationsalternativ. Börja med översta och jobba dig neråt om första reparationen inte fungerade.

Tack! Testade detta, dessvärre funderade inte det första alternativet och nu händer inget när jag startar iPhoto och klickar på alt + cmd. Gör jag möjligtvis något fel ?

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-04-03 19:17
Ursprungligen av mathildaeli:

Tack! Testade detta, dessvärre funderade inte det första alternativet och nu händer inget när jag startar iPhotooch klickar på alt + cmd. Gör jag möjligtvis något fel ?

Klickar? Du håller in alt + cmd och sen startar iPhoto

1
Bevaka tråden