Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobil med stor skärm

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av cubeis:

Då ska du nog undvika iPhone 5 om det är handväskan som gäller. Den lär ju åka upp och ner i den väskan då Den tappar lätt färgen och nu syftar jag inte på handväskan

iPhone 5 får lätt skavmärken och färg lossnar i kanterna vad jag kom ihåg av omdömena.

Min svarta fick jag sätta stålborsten i för att göra åverkan på. (Sant)

Ursprungligen av cubeis:

Då ska du nog undvika iPhone 5 om det är handväskan som gäller. Den lär ju åka upp och ner i den väskan då Den tappar lätt färgen och nu syftar jag inte på handväskan

iPhone 5 får lätt skavmärken och färg lossnar i kanterna vad jag kom ihåg av omdömena.

tack för info. Detta är ju en avgörande faktor inför valet

Ursprungligen av pmarriott:

Min svarta fick jag sätta stålborsten i för att göra åverkan på. (Sant)

hoppas det är bättre kvalitet inuti än utanpå......

Ursprungligen av calinou:

hoppas det är bättre kvalitet inuti än utanpå......

Vad jag menar är att det var lögn i helvete att lyckas få bort det svarta på min. Inget fel på kvaliteten där.

då är det väl inte heller några problem i fall man skulle välja en pistachgrön?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-04-04 14:25
Ursprungligen av pmarriott:

Vad jag menar är att det var lögn i helvete att lyckas få bort det svarta på min. Inget fel på kvaliteten där.

Samma med min.

Ursprungligen av kenjon:

Apple har ju inget mellan iPhone5 och iPad mini. Så då behöver du byta till något annat (Samsung/Android), vilket betyder att du behöver "börja om", lära dej ett nytt operativsystem, nya appar du troligen måste köpa igen, osv.

Det skulle vara intressant att veta vad de har på en android motsvarande iTunes och iCloud.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-04-06 14:07
Ursprungligen av pmarriott:

Vad jag menar är att det var lögn i helvete att lyckas få bort det svarta på min. Inget fel på kvaliteten där.

Apple kanske hade problem i början av produktionen med vissa leveranser och kvalitén av iPhone 5 och sedan fick ordning på problemet, eller så kanske det var en storm i ett vattenglas och inte alls så utspritt med lossande kantfärg ?

Vet inte om det passar att ställa sådana frågor på forumet men jag chansar.....Antar att det finns en del här på forumet som har både och? Det skulle vara intressant att veta vad de har på en android motsvarande iTunes och iCloud.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-04-06 17:00
Ursprungligen av calinou:

Vet inte om det passar att ställa sådana frågor på forumet men jag chansar.....Antar att det finns en del här på forumet som har både och? Det skulle vara intressant att veta vad de har på en android motsvarande iTunes och iCloud.

https://play.google.com/music/listen#/now

http://www.google.com/sync/index.html

Sen har väl Samsung sony osv egna syncar och moln också, som man kan spara via skulle jag tro.

Bevaka tråden