Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung pratar ner konkurrenterna i ny reklam

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ipad, Kindle och Surface är alla sämre än Samsungs Pro-serie av Galaxy-plattor – i alla fall om man tror på vad de säger i sin senaste reklamfilm.

Läs hela artikeln här

Förväntade mig något mycket värre av en Samsung reklam...

Måste säga att det faktiskt är en av de mest realistiska reklamer som Samsung faktiskt gjort, känns som att de tonat ner deras översittarattityd en hel del jämfört med tidigare videos.

Tyckte snutten om Surface var kul?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-20 17:57

Den gången Samsung lyfter fram sina produkter UTAN att håna sina konkurrenter kan jag tänka mig köpa en.

Nej förresten det kommer aldrig att hända för jag avskyr android och Windows

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-03-20 22:54

SAMSUNG har väl lärt sig av apple Äpplet faller väl inte långt ifrån trädet .

Jag kan då minnas att apple har nämnt sina konkurrenter i mindre dåliga dager när dom lanserat nya produkter under årens lopp .

Så allt är nog ömsesidigt om man vill vara ärlig och inte hemmablind som enda utgångspunkt

Relativt smaklös reklam, som vanligt. Apple med sin Antennagate sköte väl sig knappast exemplariskt, men företag som känner sig nödgade att trycka ner andra för att lyfta fram sina egna produkter (och då menar jag genom marknadsföring, inte enskilda individers utspel), är lika smaklösa som sina kunder.

Antingen är ens produkter bra på egen hand, eller så är de inte det, och då måste man jämföra sig med andras produkter.

De är ett riktigt äckligt bolag.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-21 16:37
Ursprungligen av cubeis:

SAMSUNG har väl lärt sig av apple Äpplet faller väl inte långt ifrån trädet .

Jag kan då minnas att apple har nämnt sina konkurrenter i mindre dåliga dager när dom lanserat nya produkter under årens lopp .

Så allt är nog ömsesidigt om man vill vara ärlig och inte hemmablind som enda utgångspunkt

Att göra det som underdog något Apple var när deras Mac vs PC reklam sändes tycker jag acceptabelt.
Men som Samsuck gör när dom dominerar inom telefon och snart tablet är det bara smaklöst.
Vet flera som inte är pro Apple men tycker ändå att Samsuck är ett pissföretag för deras agerande.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2014-03-21 18:15
Ursprungligen av Goflorp:

De är ett riktigt äckligt bolag.

Och på tal om äckliga bolag...nu går det inte att se klippte pga "ett upphovsrättsanspråk från CBS"

1
Bevaka tråden