Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Match - hur ser jag bättre kvalité?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-24 12:02

Jag menar hur svårt ska det vara att ta ett screenshot så man får se vilken status det är på låtarna.

Så här ser det ut när allt är ok,låtarna har antingen matchats eller överförts.

Så här ser det ut när det inte har fungerat som det skulle något som händer mig också.

Så i stället för att slingra dig presentera ett riktigt screenshot så man får se vad statusen är på dina låtar.
För det står ALLTID något efter en låt vad som hänt med den.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-03-24 14:15

Kolla så det är påslaget under menyn Innehåll - Visa visningsalternativ - iCloud-status

Senast redigerat 2014-03-25 08:49

Jag har försökt svara på dina frågor till punkt och pricka och missar man att svara på en otydlig fråga så får man skit för det..
Tror du på fullaste allvar att jag slingrar mig? Att jag inte vill ha din hjälp och lösa problemet?

Du ska ha tack för din tid men jag vänder mig i fortsättningen någon annanstans.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-24 17:11
Ursprungligen av kenta777:

Jag har försökt svara på dina frågor till punkt och pricka och missar man att svara på en otydlig fråga så får man skit för det..
Tror du på fullaste allvar att jag slingrar mig? Att jag inte vill ha din hjälp och lösa problemet?

Du ska ha tack för din tid men jag vänder mig i fortsättningen någon annanstans.

Visst slingrar du dig när du inte lägger upp en bild så vi får se statusen på dina låtar.
Jag har upprepat frågan flera gånger men bara fått undvikande svar.
Men jag misstänker att det är inget fel utan att du bara inte förstår funktionen.
Så jag önskar dig lycka till.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-24 17:11
Ursprungligen av kenjon:

Kolla så det är påslaget under menyn Innehåll - Visa visningsalternativ - iClod-status

Något jag har upprepat flera gånger!!!!

Bevaka tråden