Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Livr – ett socialt nätverk utan bebisar och katter

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

UPPDATERAD. Appen Livr vill vara det sociala nätverket för afterwork, festligheter och bus. Bara personer med tillräckligt mycket alkohol i kroppen släpps in i appen som är garanterat fri från mammor, chefer, bebisar och katter.

Läs hela artikeln här

Appen låter rolig att använda men eftersom man måste ha ett separat tillbehör med sig för att kunna få tillgång till den kommer tyvärr göra att jag inte kommer använda den eller ens testa den och jag tror det kommer göra den till en flopp.

Dessutom dubblerar den som idiotdetektor!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-03-08 00:19
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Dessutom dubblerar den som idiotdetektor!

Jag = idiot fredag kväll, geni måndag morgon

Nästan synd att det var en bluff. Jag som tänkte spela diskrimineringskortet för alla de som väljer att berusa sig på annat än alkohol.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Nä, men! Bara att erkänna att jag gick på en blåsning här.

Inte ofta jag går på dessa bluffar men detta verkade ju faktist som en grej som skulle vara sant.
Välgjord bluff iaf så är väll ingen skam att erkänna sig lurad?

Best fake idea ever. Men varför är den fake?

Ursprungligen av Code Red:

...varför är den fake?

Klicka på länken i inlägg 5.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Klicka på länken i inlägg 5.

Jo jo, men det var en bra idé.

Borde inte ingresstexten ändras så att det tydligare framgår att det var en bluff? Iofs står det "Fejkprojekt" som rubrik men vem ser den, förutom jag då?

  • Medlem
  • Piteå
  • 2014-03-13 10:29
Ursprungligen av Code Red:

Best fake idea ever. Men varför är den fake?

Haha, exakt. Jag blev också överraskad av att den var fake. Känns precis som ett nytt socialt nätverk som skulle kunna dyka upp 2014 när utvecklare försöker nischa sig allt mer pga de stora jättarna, och med hur uppblåst ekonomin har blivit. Alla vill ju vara med och bygga upp ett användarregister nuförtiden.

1
Bevaka tråden