AppleTV/iTunes musikköp

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Köpt musik via AppleTV. Albumet finns i iTunes och i AppleTV men går inte att nå. Vid klick på albumets moln i iTunes svaras att ”Objektet är inte tillgängligt för tillfället” Försök igen senare.
Det har nu pågått i två dagar. Pengarna är dragna på mitt konto.
I AppelTV under köpt musik kommer jag till ”iTunes-matchning: logga in med ditt Apple-ID om du vill spela upp köpt musik från iCloud *********om du prenumererar på iTunes-matchning”,
Jag är inloggad och meddelandet finns en OK-knapp som inte för mig vidare. Måste jag köpa iTunes-matchning för att komma åt mina köp?

Känner någon till en lösning eller om det är ett allmänt problem?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2013-12-16 18:42

Itunes-matching hjälper inte.
Jag har samma problem.

Vi är många som har det bekymret om du söker.

Ursprungligen av illerG:

Itunes-matching hjälper inte.
Jag har samma problem.

Vi är många som har det bekymret om du söker.

Ok en hundring upp i molnet

1
Bevaka tråden