Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Årets version av appen "12 Days of Gifts" släpps

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu finns årets version av Apples app "12 Days of Gifts" att hämta från App Store. Från den 26 december ger de bort en present under tolv dagar som exempelvis musik och appar.

Läs hela artikeln här

Tack för denna post! Hade lätt glömt bort det annars. Tycker att det var rätt sjysta "presenter" förra året!

Ursprungligen av Krillestoffe:

Tack för denna post! Hade lätt glömt bort det annars. Tycker att det var rätt sjysta "presenter" förra året!

Jo, det brukar vara rätt bra. Några av låtarna har haft lite underliga remixar bara, men men.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jo, det brukar vara rätt bra. Några av låtarna har haft lite underliga remixar bara, men men.

Heh, ja.. Jag använder förvisso bara Spotify, men brukar ändå hämta hem gratis låtar från iTunes varje vecka. De brukar vara bra och intressanta låtar som jag annars ej hade kommit i kontakt med.

Appen känns emellertid lyxigare i år (jämfört med tidigare år) så man kanske kan hoppas på något extra fint denna gång

Ursprungligen av Krillestoffe:

Heh, ja.. Jag använder förvisso bara Spotify, men brukar ändå hämta hem gratis låtar från iTunes varje vecka. De brukar vara bra och intressanta låtar som jag annars ej hade kommit i kontakt med.

Appen känns emellertid lyxigare i år (jämfört med tidigare år) så man kanske kan hoppas på något extra fint denna gång

Kanske de tar i lite extra nu när USA är med

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Kanske de tar i lite extra nu när USA är med

Hmm, nu känner jag mig lite vilsen. Har Amerikatt inte fått 12 Days-appen förut? :S

Hur som helst, nu när Apple verkligen har några slantar på kontot efter de senaste turerna med t.ex. skadestånd med mera, kanske de känner sig extra givmilda.

Ursprungligen av Krillestoffe:

Hmm, nu känner jag mig lite vilsen. Har Amerikatt inte fått 12 Days-appen förut? :S

Hur som helst, nu när Apple verkligen har några slantar på kontot efter de senaste turerna med t.ex. skadestånd med mera, kanske de känner sig extra givmilda.

Nej av någon anledning är i år deras första... Oklart varför.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Nej av någon anledning är i år deras första... Oklart varför.

Jösses Amalia! Nåja, det är tveklöst det som alltid är problemet i USA dessa dagar: Rättigheter. Kanske är detta ett steg i ledet i Apples försök till frigörelse från de amerikanska operatörerna?

P.S. Tack för era fina podcasts! Även om man kunde önska att ni gjorde ännu fler ;)... hint, hint...

Ursprungligen av Krillestoffe:

P.S. Tack för era fina podcasts! Även om man kunde önska att ni gjorde ännu fler ;)... hint, hint...

Tack, va roligt att höra! Vi har planer på att förbättra och ta tag i vår poddradio till nästa år (vilket ju i ärlighetens namn är väldigt snart). Vi filar lite på poddradio 2.0 och hoppas kunna dra igång det redan efter nyår. Har du något du önskar mer eller mindre av får du gärna inkomma med mer feedback

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Tack, va roligt att höra! Vi har planer på att förbättra och ta tag i vår poddradio till nästa år (vilket ju i ärlighetens namn är väldigt snart). Vi filar lite på poddradio 2.0 och hoppas kunna dra igång det redan efter nyår. Har du något du önskar mer eller mindre av får du gärna inkomma med mer feedback

Jag är säker på att det blir bra, oavsett vad ni bestämmer er för Men tack iallafall, det tåls att tänka på! Kanske filar lite på en tanke jag hade..

Adjö så länge!

1
Bevaka tråden