Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.9 + iOS 7.0.3 / Bluetooth pair = Fail

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2013-11-08 15:53

Har en MB 15" Retina. I tidigare OS gick det utmärkt att para ihop dator med telefon men nu får jag aldrig connected i telefonen. Själva parnings-förfrågan dyker upp men sen händer inget mer. Någon som har samma problem och kanske en lösning?

Såklart testat att radera enheterna och para om o.s.v.

Ursprungligen av martin:

Har en MB 15" Retina. I tidigare OS gick det utmärkt att para ihop dator med telefon men nu får jag aldrig connected i telefonen. Själva parnings-förfrågan dyker upp men sen händer inget mer. Någon som har samma problem och kanske en lösning?

Såklart testat att radera enheterna och para om o.s.v.

Jag har provat att para ihop min iPhone med min MBP. Samma OS X och iOS som du. Får "Connected" men sen förkunnas att enheten inte stöds. Vad jag däremot undrar är vad det är du ska köra över BT mellan dessa enheter?

  • Medlem
  • International user
  • 2013-11-08 23:33
Ursprungligen av pmarriott:

Jag har provat att para ihop min iPhone med min MBP. Samma OS X och iOS som du. Får "Connected" men sen förkunnas att enheten inte stöds. Vad jag däremot undrar är vad det är du ska köra över BT mellan dessa enheter?

Jag vill köra http://www.getdialogue.com
Det fungerade tidigare, samt de säger att de inte har några problem.

1
Bevaka tråden