Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mavericks ... besvikna?

Tråden skapades och har fått 242 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Någon som har en lösning på hur fan jag skall få Mail att fungera med IMAP
visa mail syns inte i inkorgen vilket är otroligt irriterande
syns överallt annars där mitt konto är tillagt, dvs iPhone, iPad, webmail, m.m men fan inte i min dator

Ursprungligen av Magnus Krantz:

Jag har en konstig grafikbugg som jag undrar om fler har råkat ut för?
Precis i gränsen mellan menyraden och resten av skrivbordet så får jag ofta ett vitt streck, 1 pixel tjockt, men inte hela vägen över skärmen utan bara en bit ut från vänsterkanten av skärmen, men hur långt ut skiftar ryckvis så att säga. Alltså, ena sekunden går strecket ut till mitten av skärmen ungefär, en sekund senare så försvinner de sista centimetrarna, en sekund senare kanske några centimeter till, för att nästa sekund gå till mitten igen. Men det är inte där jämt, när jag började skriva detta fanns det där och blinkade som beskrivet ganska regelbundet, men nu är det helt borta. Konstigt.

Känns det igen?

Kom just på att jag inte uppdaterat forumet om detta problem. Det försvann när jag installerade Yosemite, så det var helt klart en mjukvarubugg.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-02-15 09:22
Ursprungligen av Magnus Krantz:

Kom just på att jag inte uppdaterat forumet om detta problem. Det försvann när jag installerade Yosemite, så det var helt klart en mjukvarubugg.

Dessvärre har Yosemite dragit med sig andra grafiska buggar. Min MBPR 13" är även markant mycket segare nu än med 10.9.

Bevaka tråden