Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple satsar på Bluetooth istället för NFC

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I Apples nya mobiltelefoner saknas återigen stöd för tekniken NFC som finns i en del av konkurrenternas telefoner. Istället satsar företaget på protokollet Ibeacon, små trådlösa sensorer och Bluetooth Low Energy.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-11 15:05

Myntbatteri? Knappcell brukar det väl benämnas. Men det kanske ändras...

Ursprungligen av kenjon:

Myntbatteri? Knappcell brukar det väl benämnas. Men det kanske ändras...

Tack! Stod helt still i hjärnan.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-09-11 15:36

Känns inte som något VISA, MasterCard, PayEx, BABS (osv.) är sugna på att bygga in i sina terminaler..
Inte heller SL eller Västtrafik.

Tar snart till lipen!

Jag tycker inte ens iP 5 är långsam. Fingeravtrycksläsaren går bara använda till att öppna telefonen och köpa en app. Jag använder dock inte ens kod längre och köper nån app max i veckan.
Spelar heller inga spel.

Kortfattat är 5S inget för mig. Fullt stöd för 4G lockar lite, men inte tillräckligt för att byta upp mig för samma pris som en sistas minuten till solen. Fan.

Ursprungligen av kladda:

Känns inte som något VISA, MasterCard, PayEx, BABS (osv.) är sugna på att bygga in i sina terminaler..
Inte heller SL eller Västtrafik.

Tar snart till lipen!

Jag tycker inte ens iP 5 är långsam. Fingeravtrycksläsaren går bara använda till att öppna telefonen och köpa en app. Jag använder dock inte ens kod längre och köper nån app max i veckan.
Spelar heller inga spel.

Kortfattat är 5S inget för mig. Fullt stöd för 4G lockar lite, men inte tillräckligt för att byta upp mig för samma pris som en sistas minuten till solen. Fan.

8000 för en sista minuten till solen? Vilken typ av resor åker du på? (Givetvis är inget annat än 64 GB-modellen något att ha.)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-09-11 16:26
Ursprungligen av pmarriott:

8000 för en sista minuten till solen? Vilken typ av resor åker du på? (Givetvis är inget annat än 64 GB-modellen något att ha.)

Haha, jag köper 32gb och tror den landar på kanske 6500kr i Sverige.

1
Bevaka tråden