Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra RSS läsare (Program / app)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2013-08-02 13:19

Hej,
Jag behöver tips på en bra RSS läsare / app.
Jag har reeder till min iPhone idag, använder fedbin till den,

Dom krav jag har på datorn är:
Ligga i dockan, ev visa badage.
Kunna göra ett filter på en separat rss feed så att bara vissa saker från den visas.

Några tips?

vad med Feedly? Så här får du den på docken
http://blog.feedly.com/2013/07/01/create-your...

Jag söker också en bra RSS läsare. Jag kör NetNewsWire just nu, men de saknar funktionen att man kan göra sparade sökningar, eller varningar, typ om ett ord som matchar en sökning dyker upp, så skall det markeras etc. Har ni något annat förslag?

Jag kör Feedly och är väldigt nöjd med deras service.

Jag letar också RSS-läsare. Jag vill ha en läsare som funkar på alla Apples prylar (dator, telefon, padda). Om det funkar på webben eller Windows så är det förstås också bra. Och så vill jag ha nåt som synkar det jag läst över alla enheter, dvs om jag läser nåt på telefonen på buses så ska det visas som läst även på paddan och datorn när jag kommer hem. Vad finns? Vad funkar bra?

Ursprungligen av erro67:

Jag letar också RSS-läsare. Jag vill ha en läsare som funkar på alla Apples prylar (dator, telefon, padda). Om det funkar på webben eller Windows så är det förstås också bra. Och så vill jag ha nåt som synkar det jag läst över alla enheter, dvs om jag läser nåt på telefonen på buses så ska det visas som läst även på paddan och datorn när jag kommer hem. Vad finns? Vad funkar bra?

Jag hävdar fortfarande att Feedly är bäst! Testa! Tjänsten är gratis på alla plattformar.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2013-12-22 16:56
Ursprungligen av iTiger:

Jag hävdar fortfarande att Feedly är bäst! Testa! Tjänsten är gratis på alla plattformar.

Varför är den bäst, lite mer specifik kan du väl vara? Det verkar krävas Google-konto för att kunna använda Feedly, det tycker jag verkar vara riktigt dumt.

Ursprungligen av Mymac4ever:

Tror jag tar tillbaks mitt råd om pulse. Då jag fortfarande kör iOS6 på min iPad har jag inte sett att den senaste versionen av pulse kräver ett LinkedIn-konto för att funka...

Tänkte köra pulse på min iPhone men det får bli nåt annat, Flipboard kanske, vill gärna ha en grafisk miljö snarare än rader m text.

1
Bevaka tråden