Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte posta inlägg

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle just posta ett inlägg i denna tråden: http://www.99mac.se/forum/p/2161995

När jag klickar på "Skicka svar" ser det ut som nedan

Jag använder Chrome Version 28.0.1500.71

@Mymac4ever: Kan eventuellt vara ett felmeddelande som saknas där. Har du skrivit meddelandet direkt i rutan, eller kopierat in den?

fattar inte exakt vad du menar. Felmeddelandet är det som står i rött ovan textrutan. Texten skrev jag in i rutan

Ursprungligen av Mymac4ever:

fattar inte exakt vad du menar. Felmeddelandet är det som står i rött ovan textrutan. Texten skrev jag in i rutan

Jag var otydlig. Det meddelandet som vissas nu är ett standardmeddelande, misstänkte att ett annat borde ha visats. Antar att problemet fortfarande är kvar?

Ursprungligen av biberu:

Jag var otydlig. Det meddelandet som vissas nu är ett standardmeddelande, misstänkte att ett annat borde ha visats. Antar att problemet fortfarande är kvar?

funkade nu. Ursprungligen inledde jag mitt inlägg med tre punkter, vilka jag tog bort när jag fick felmeddelandet o försökte posta igen men det gick ändå inte. Denna gång utelämnade jag de tre punkterna. Forumet kanskte tyckte att jag gick emot skrivreglerna

1
Bevaka tråden