Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ebay firar fem år på App Store med en utmaning

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle du klara dig fyra dagar utan appar? Ebay minns tillbaka hur det var för fem år sedan när App Store lanserades och utmanade 200 personer att klara sig utan appar under fyra dagar.

Läs hela artikeln här

Gick vilse på semestern för att jag glömde bort att jag hade laddat ner kartorna i telefonen. Vet inte om det betyder att jag klarar mig, eller inte klarar mig, utan app store...

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-07-11 20:56

Ok, det är nog fel på mig men jag skulle inte ens ha några problem med att klara mig utan hela telefonen/iPade:en i fyra dagar...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-07-11 21:54

Jag har fixat det utan elektronik i upp till 10 dagar när jag varit i fjällvärlden på vandring. Efter att ha varit ute på tur ett tag och kommit tillbaka finns det inte mycket jag vill se på min smartphone. Men som med alla ovanor så kommer de tillbaka snart nog.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-07-12 09:14
Ursprungligen av joakimo:

Jag har fixat det utan elektronik i upp till 10 dagar när jag varit i fjällvärlden på vandring. Efter att ha varit ute på tur ett tag och kommit tillbaka finns det inte mycket jag vill se på min smartphone. Men som med alla ovanor så kommer de tillbaka snart nog.

Jag tycker att det är skillnad på att vara utan mobil i fjällen (och på semester överhuvudtaget) och i vardag. Man bryter rutinerna på semester och behöver inte ständig tillgång till information på samma sätt (nyheter, kollektiv trafik, väder, etc). Inte heller har man samma krav på socialt umgänge. Jag använder min mobil inte alls på semester (ingen roaming ändå) men tycker att det är skönt att ha den när jag är hemma. Även om jag lätt skulle klara mig utan även här.

Fyra dagar utan mobila program? Lätt!

1
Bevaka tråden