Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples nya reklamfilm "Designed by Apple"

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny reklamfilm inledde WWDC i måndags och beskriver vilka tankar som ligger bakom arbetet med nya produkter på Apple.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-06-12 11:58

En av de bästa reklamfilmer jag sett på mycket länge!
Genialiskt enkel...

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-06-12 12:45

Grymt snygg...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-06-12 13:56

Underbar
Undrar bara vad som hänt - för inte kan det vara det som ligger bakom nya iOS utseende. Jag trodde det var ett skämt men tyvärr verkar det ha slagit slint ordentligt. De borde titta på denna reklamfilmen och sedan "Gör om, gör rätt".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-06-13 01:56

Jag får rysningar när jag ser/såg den där, kanske är det musiken? Snygg film none-the-less, och sjukt bra text/citat i den. Beskriver väldigt bra vad Apple står för. Vad tror ni den är gjord i för program? Jag får tankarna till Adobe, men jag har noll erfarenhet av sånt här.

Bara jag som tänker på vad Steve Jobs alltid brukade säga?

"The thing with Apple is... We will never release crap. If we're developing something and it's crap we wont release it."

Som kontrast har jag en Samsung "Smart TV". Det är inte det att den inte fungerar som den är tänkt - utan den är rent ut sagt... Crap.

Riktigt snygg!

Ursprungligen av hansfilipelo:

Bara jag som tänker på vad Steve Jobs alltid brukade säga?

"The thing with Apple is... We will never release crap. If we're developing something and it's crap we wont release it."

Som kontrast har jag en Samsung "Smart TV". Det är inte det att den inte fungerar som den är tänkt - utan den är rent ut sagt... Crap.

Jobs är inte kvar på Apple längre. Men även under hans tid släpptes en hel del crap.
Maps är väl det senaste som släpptes förra året.

Ursprungligen av keptang:

Jobs är inte kvar på Apple längre. Men även under hans tid släpptes en hel del crap.
Maps är väl det senaste som släpptes förra året.

Maps har fått oförtjänt mycket skit. Tycker maps fungerat bra sedan release - klart bättre erfarenhet av det än Google Maps som även de hade sina problem vid release. Google missade ju t ex Göteborg med 10 mil och hade högupplösta bilder ute i skogen.

Det är sant att Apple släppt lite skit de senaste åren däremot. Det absolut största crap som Apple släppt de senaste åren är Lion och Mountain Lion. Buggigt utav fan och helt otroligt fult med program som imiterar pappersblock. Som tur va ser Maverick ut att bli likt Snow Leopard/Leopard i sitt designspråk - förhoppningsvis ärver det också stabiliteten från Snow Leopard.

1
Bevaka tråden