Bästa reparationsstället för Apple i GBG?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-06-01 11:42

Vet att det inte repareras på helgerna men tänker att man kan lämna in den redan idag så den säter igång på mån? Vilka ger snabbast service?
Tillägg: Gäller en Macbook Pro.
Tack!

Senast redigerat 2013-06-01 12:10

Du kan inte lämna in idag. Men Macsupport på Långedragsvägen 48 är mycket bra att ha att göra med. Har köpt där, samt lämnat in både reparationer inom och utom garanti och alltid varit helnöjd med bemötande och service. Bytte senast hårddiskar på två iMacar på förlängd garanti. Lämnade in ena dagen (morgon) hämtade nästa (em).

Macforum finns i stan också (Östra Hamngatan 16, Kungsgatan 28). Jag har aldrig lämnat in en produkt där iofs, så kan inte svara för servicenivån.

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-06-02 06:59
Ursprungligen av vwlinkan:

Du kan inte lämna in idag. Men Macsupport på Långedragsvägen 48 är mycket bra att ha att göra med. Har köpt där, samt lämnat in både reparationer inom och utom garanti och alltid varit helnöjd med bemötande och service. Bytte senast hårddiskar på två iMacar på förlängd garanti. Lämnade in ena dagen (morgon) hämtade nästa (em).

Håller med om MacSupport. Har lämnat in fler maskiner där "and it just works"

LOP

Allan på LOP är en säker klippa. Alltid snabba svar och har lösningar på det mesta.
Jag har lagat, köpt och servat hos LOP. Lätta att nå när man ska dit på plats. Ring direkt på morgonen så svarar de när du kan lämna in, eller om du kan göra något själv.

http://lop.se/gbg/service_och_support.htm

Ursprungligen av Manuela Hansdotter:

Allan på LOP är en säker klippa. Alltid snabba svar och har lösningar på det mesta.
Jag har lagat, köpt och servat hos LOP. Lätta att nå när man ska dit på plats. Ring direkt på morgonen så svarar de när du kan lämna in, eller om du kan göra något själv.

http://lop.se/gbg/service_och_support.htm

Kan inte annat än hålla med, vi köper alla datorer till företaget från Lop. Bara att rekommendera, de är grymt bra!

1
Bevaka tråden