Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mottagare av mail får min gamla signatur

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Tänkte kolla om någon kan hjälpa mig med mitt problem.

Så här, jag har bytt en uppgift i signaturen i mail på båda mina datorer och min iphone. Dock så är det en person jag mailar rätt ofta som när hon får mail av mig så kommer det med den gamla signaturen ( som jag inte ens har kvar på någon enhet).

Andra personer får rätt och även i min skickat brevlåda så står det den nya.

Jag antar att felet ligger på mottagarsidan. Någon som har vart med om liknande eller har en lösning? Jag mailar till macenheter.

Tack på förhand / J579

Ursprungligen av jurassic579:

...i min skickat brevlåda så står det den nya...

Du menar att samma mail som står med den nya signaturen i "Skickat" hos dig, kommer fram med den gamla signaturen till henne? Det skulle jag vilja påstå är helt omöjligt.

Är ni helt säkra på att det är samma mail ni jämför hos dig och hos henne?
Handlar det om gamla mail som du svarar på, eller är det helt nya mail som skickas?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Du menar att samma mail som står med den nya signaturen i "Skickat" hos dig, kommer fram med den gamla signaturen till henne? Det skulle jag vilja påstå är helt omöjligt.

Är ni helt säkra på att det är samma mail ni jämför hos dig och hos henne?
Handlar det om gamla mail som du svarar på, eller är det helt nya mail som skickas?

Det är exakt det som händer.

Vi jämför samma mail och det är helt nya som skickas. Både när jag skriver mailet och när jag tittar på det i "skickat" så är den nya signaturen med. Kan hennes telefon eller dator på nått sätt spara den gamla signaturen i nått cache?

Jag vet att det låter orimligt och griper efter halmstrån här.

Testar att skriva om hela signaturen igen.

1
Bevaka tråden