Cachminnet i Bridge

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Får följande felmeddelande när jag startar Bridge;
"Bridge upptäckte ett problem och kan inte läsa cachminnet. Försök och tömma det centrala cachminnet i Inställningar>Chachminne för att lösa problemet."
Har åtgärdat men felat kvarstår. Har också ominstallerat CS6 utan att det hjälper.
Någon som vet?
/Erik

Sökte och hittade lite trådar på Adobes forum, en sak som verkar ha hjälpt är att radera filen "Bridge5.plist" som ligger i Macintosh HD/Användare/"användarnamn"/Bibliotek/Preferences

För att hitta fram till Biblioteks-mappen, klicka på "Gå" i Finder (om du kör Lion eller Mountain Lion, håller "Alt"-knappen när du klickar på "Gå").

Tack Mattias A.
Det fungerade alldeles utmärkt.
/E

Ursprungligen av erikho:

Tack Mattias A.
Det fungerade alldeles utmärkt.
/E

Tack fungerade alldeles utmärkt för mig också:)

1
Bevaka tråden