Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech lanserar Fabricskin Keyboard Folio för Ipad

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Logitechs nya tangentbord för Ipad liknar det som finns till Microsofts surfplatta Surface. Det är ett Bluetooth-tangentbord där tangenterna integrerats i tyg.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-24 09:07

Kikade på Logitechs webbplats och det verkar tyvärr inte som att tangentbordet levereras med å, ä, ö för oss som bor i Sverige. Bortsett från det så tycker jag att det verkar både funktionellt och smidigt.
http://www.logitech.com/sv-se/product/fabrics...

  • Medlem
  • ?
  • 2013-04-24 10:33

?Det var samma totala avsaknad av information om å, ä, ö i både bild och text när de marknadsförde sitt "Ultrathin Keyboard". Ringde till sist supporten för att få besked före beställning.

Ursprungligen av stile:

Kikade på Logitechs webbplats och det verkar tyvärr inte som att tangentbordet levereras med å, ä, ö för oss som bor i Sverige. Bortsett från det så tycker jag att det verkar både funktionellt och smidigt.
http://www.logitech.com/sv-se/product/fabrics...

Det brukar vara helt svenska eller nordiska tangentbord som kommer hit från Logitech så åäö får eventuellt trängas med sina nordiska grannar men borde absolut vara med. Alla andra Ipad-tangentbord jag sett från dem har haft i alla fall.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det brukar vara helt svenska eller nordiska tangentbord som kommer hit från Logitech så åäö får eventuellt trängas med sina nordiska grannar men borde absolut vara med. Alla andra Ipad-tangentbord jag sett från dem har haft i alla fall.

Stämmer att det brukar vara så. De har gjort så i väldigt många år.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-24 16:06

Det låter bra att det förmodligen blir svenskt/nordiskt på tangentbordet. Något man kan tycka Logitech borde upplysa om på sin webbplats under t.ex. specifikationer.

Exakt. Det är mest bara andra onlineshoppar som skriver ut det tydligt att det är nordisk layout. Finns ju helt klart förbättringspotential

1
Bevaka tråden