Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Time Machine kunde inte slutföra... Disken full

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När Time Machine körs kan den inte slutföra pga "Den här säkerhetskopieringen är för stor för hårddisken för säkerhetskopiering. Säkerhetskopian kräver 12,44 GB men endast 10,26 GB finns tillgängligt.". HD på min TC är full och jag skulle kunna frigöra utrymme genom att ta bort den sista backup:en från min förra Mac.
Frågan är bara hur jag ska ta bort backup:en från min gamla Mac. Är det bara att deleta biblioteket i Finder? Eller finns det något mer/annat som måste göras?
Tack på förhand för tips!

Ska bara vara att ta bort den backup du inte vill ha kvar. Du ska hitta dom under Backups.backups.db.

Tack för det. Var hittar jag backups.backups. Kan inte hitta med sökfunktionen i vare sig Finder eller Spotlight.

Ursprungligen av stenen:

Tack för det. Var hittar jag backups.backups. Kan inte hitta med sökfunktionen i vare sig Finder eller Spotlight.

På din TC. Antar att du har delat ut den i nätverket? Om inte så kan du gå in i Airport Utility och fixa det.

1
Bevaka tråden