Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kändis spam

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2013-04-02 08:43

Hallå, från slutet av mars nu så har det börja dimpa in en sjuh******tes massa spam. Vet inte att jag skulle varit extra oförsiktig i mitt surfande eller så. Mailen har alla avsändarna: ellen de generes, pamela andersson, Natalie portman, Madonna etc. Problemet är att jag inte hittar någon avanmälnings länk som det finns i Annan spam. Vad göra?

Senast redigerat 2013-04-02 09:03

Avanmälningslänkar i spammail ska du aldrig använda. Det enda det gör är att bekräfta att din e-postadress fungerar och är aktiv.

  • Medlem
  • 2013-04-02 09:30

Åh, ok.
Hur undviker man de som resan kommer?

Ursprungligen av Zappa:

Åh, ok.
Hur undviker man de som resan kommer?

Klickar på junk/spam på mailet du fått så bör det sköta sig rätt bra i framtiden.

  • Medlem
  • 2013-04-02 10:15

Tack
Funkar bra på Macen misstänker jag, hur gör jag på iOS enheten nu när jag inte har tillgång till Macen?

Ursprungligen av Zappa:

Tack
Funkar bra på Macen misstänker jag, hur gör jag på iOS enheten nu när jag inte har tillgång till Macen?

Finns ingen sån funktion där vad jag vet. Du kanske kan göra det via någon webmail beroende på vilken leverantör du har.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-02 11:40
Ursprungligen av Zappa:

Tack
Funkar bra på Macen misstänker jag, hur gör jag på iOS enheten nu när jag inte har tillgång till Macen?

Jag tror att det funkar att flytta mailet till mappen Skräppost.

  • Medlem
  • International user
  • 2013-04-03 11:08
Ursprungligen av Zappa:

Tack
Funkar bra på Macen misstänker jag, hur gör jag på iOS enheten nu när jag inte har tillgång till Macen?

Vad har du för leverantör?
Har de inget spamfilter?

1
Bevaka tråden