Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jawbone Up!

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Var iväg till Applebutiken och köpte mig en Up, tyvärr finns inte den vita i Sverige så det fick bli den svarta modellen.
Apple tar 1195 kr för Up vilken är en dryg hundring lägre än de priser jag sett i andra affärer.

Men i tråden så diskuteras det om BT och varför Up inte skulle kunna ha det när v2 kom ut förra året, svaret är helt enkelt att v2 inte är en uppdatering utan en revision av v1 som hade stora problem med vattentåligheten och byggkvaliteten, för att bygga in BT4 så skulle det krävas en helt ny design och tester så detta lär ju komma till en rejält uppdaterad version senare, dessutom börjar mer avancerade sensorer gå ner i pris så vi kommer nog att få se en del spännande grejer inom de närmaste åren.

Mitt Jawbone UP!-armband löstes upp i sina beståndsdelar härom dagen. Det första jag köpte för ca 1 år sedan dog efter ca 3 månader. Fick ett nytt. För några veckor sedan släppte gummihöljet från själva innanmätet och i förrgår trillade knappen tillsammans med ca 2 cm av innanmätet ut. Lämnade in det på mStore i Lund idag, så ska de återkomma med ett utlåtande.

Och idag fick jag ett nytt Jawbone UP! på garantin. Känns något mer stabilt än spillrorna jag lämnade in.

Och häromveckan kastade mitt 3:e Jawbone UP! in handduken. Knallade tillbaka till mStore med det. Samma excellenta service som alltid, 10 minuter senare knallade jag ut med den nya varianten UP 24 som har blåtand. 4:e gången gillt, eller?

Bevaka tråden