Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Support med insikt

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2013-02-07 17:01

Jag har ett konto på ett lågpris webhotell för lite testning. Häromdagen skrev jag till deras support för att se om de kunde sparka lite bättre liv i min mysql-databas. Jag fick ett snabbt standardsvar där de hänvisade till en sida med förslag på hur jag själv kunde snabba upp sidan. Jag tyckte det var rätt kul när ett av alternativen var "Get a Different Web Host". Sidan hade också en kommentar som löd "When Shared Hosting is Slow, Fire the Host"

Skönt med en support som inser sina egna begränsningar.

Ursprungligen av magobe:

Jag har ett konto på ett lågpris webhotell för lite testning. Häromdagen skrev jag till deras support för att se om de kunde sparka lite bättre liv i min mysql-databas. Jag fick ett snabbt standardsvar där de hänvisade till en sida med förslag på hur jag själv kunde snabba upp sidan. Jag tyckte det var rätt kul när ett av alternativen var "Get a Different Web Host". Sidan hade också en kommentar som löd "When Shared Hosting is Slow, Fire the Host"

Skönt med en support som inser sina egna begränsningar.

Det är väl ungefär som Ryanair som säger rakt ut att "vi tar er billigast möjligt från A till B, vill ni ha service/bra bemötande/hjälp när det strular så flyg med någon annan".

1
Bevaka tråden