Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laptopväskor

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-01-17 13:29

Är på jakt efter en axelremsväska för en 13" laptop.
Har letat runt lite överallt bland datorbutiker men möts allt för ofta av en svart nylonväska i olika modeller, alternativt en läderportfölj för 2500:-

Finns det något mellanting? Crumpler som märke hade en del schysst tidigare, men tycker de har tappat mycket det senaste.

"Drömmen" vore en snygg axelremsväska som rymmer en 13" dator + lite tillbehör. Gärna så att datorn står på kortsidan i väskan snarare än den vanliga långsidan. Vardagligt snygg utan att vara tråkigt svart eller hysterisk neon-rosa.

Vet att allt jag pratar om är väldigt personligt, men letar helt enkelt efter lite andra ställen att kika på med ett annat utbud.

Jag har denna och den är helt grym, men också helt grymt dyr. Köpte den i ett ögonblick av total hybris men har ändå inte ångrat det.

Ally Capellino 15-tums Wide Despatch Satchel - Apple Store (Sverige)

STM tycker jag ser helt ok ut: laptop bags > laptop shoulder bags > STM Bags

Men, jag är inte så väldigt metrosexuell av mig så till vardags kör jag en North Face.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-01-17 20:44

Jag köpte denna, blev lite dyrare än jag trott med frakt och tull (runt tusenlappen totalt), men den är helt fantastisk:
ThinkGeek :: The Bag of Holding Messenger Bag

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-01-17 21:41

Tack för bra tips!

Kan dela med mig av två jag gillar som dykt upp i jakten. Osäker på om de skickar till Sverige men märkena går nog att hitta på andra ställen:

Need a case or bag for your laptop, tablet, mobile device, smartphone, or gadget? We've got you covered - WaterField Design - Made in USA - Made in SF
och
laptop messenger bags - Men's - Laptop Bags

1
Bevaka tråden