Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta ut appleloggan mot en egen på en PB

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-09-24 12:26

Jag gillar apple men jag vill ha allt med min egen symbol på. Jag har en PB 17" och jag skulle vilja byta ut appleloggan på baksidan av skrämen mot en egen. Tro det eller ej?

Finns det något företag som gör detta? Skit samma med garanti och sånt. Vill bara veta om det finns nån som gör det.

har ni andra tips på hur man kan göra sin dator personligare?

MVH

Patrick

Jag hade tänkt spraymåla min dator en gång när jag var på väg att köpa en PB 15"… Det kan man göra om man vill…

Uppe i en tidigare tråd var: Macskinz .

Grymt tuffa! Funkade tidigare bara till ibook, men nu ser jag att de har till 12 " också. Det lär komma till 17 " snart då. Och till 15 ".

Ojoj. De kommer med ipod skins snart också. Ett givet köp.

  • Oregistrerad
  • 2003-09-24 12:52

Det var någon här som länkade till en galen japan som hade vänt Applelogon upp och ner och samtidigt gjort den blå. Han hade bilder på hur man gjorde.

Han länkade också till en annan galen japan som hade byggt in ett trådlöst nätverkskort i sin iBook och samtidigt klätt den i skinn eller något. Hips for Japan.

Om man vill ha en logo som är mindre än äpplet skulle jag använda en skuren vinylplatta som man klistrar över hela locket.

1
Bevaka tråden