Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Michael Kors Essential Zip Wallet

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Länk finns här

Är det någon som testat denna eller köpt den till sin flickvän/fru/sambo och kan berätta för mig om blixtlåset faktiskt repar sidan på iPhone 5(svart)?

Det känns ju som en direkt risk att den gör det. Men den kanske stänger på något finurligt sätt. Vad vet jag? Det är därför jag frågar.

Ursprungligen av grenhall:

Länk finns här

Är det någon som testat denna eller köpt den till sin flickvän/fru/sambo och kan berätta för mig om blixtlåset faktiskt repar sidan på iPhone 5(svart)?

Det känns ju som en direkt risk att den gör det. Men den kanske stänger på något finurligt sätt. Vad vet jag? Det är därför jag frågar.

Visst bör någon som provat svara på denna men bland bilderna så funderar man om det inte klarar sig.

Ursprungligen av illerG:

Visst bör någon som provat svara på denna men bland bilderna så funderar man om det inte klarar sig.

[ATTACH="CONFIG"]37042[/ATTACH]

Ja men jag tänker att om man har med sig den ut så åker telefonen upp mot blixtlåset och med tanke på att ramen på iPhone 5 inte är världens mest hållbara rent färgmässigt så kanske den repar?

Allt beror ju på hur tight den ligger i väskan när den är stängd.

Men jag kanske tänker fel?

1
Bevaka tråden