Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Säkerhetskopieobjekt som hamnat i papperskorg (ej tömd) går ej att lägga tillbaka

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inför ett stundande hårddiskbyte på min iMac gjorde jag backup md hjälp av Time Machine. Dock råkade jag flytta säkerhetskopian till papperskorgen men som tur var inte tömma papperskorgen. Nu när jag markerar och ctrl-klickar mappen för att välja "Lägg tillbaka" får jag dialogrutan "Åtgärden kan inte slutföras eftersom säkerhetskopieobjekt inte får ändras".

Någon som har en enkel lösning eller blir jag tvungen att manuellt kopiera alla filer till sina platser? |

Senast redigerat 2013-08-06 12:25

Angående borttaget inlägg

Ursprungligen av Bengt Eriksson:

raderat inlägg

Hej!
Jag kom till ditt borttagna inlägg när jag klickade på länken "Läs hela artikeln" på denna URL:

http://news.silobreaker.se/skerhetskopieobjek...

Jag undrar om ditt inlägg handlade om ovanstående problem, om det löst sig och i så fall HUR?

Jag vore väldigt tacksam om du kan ta dig tid att svara och berätta ifall du har info som kan hjälpa mig eller inte!

Bästa hälsningar

Peter Ebrelius

*Återställt raderat inlägg. Väligen ta inte bort texten om du hittar lösningen, det är bättre att posta den här så att andra som har problem med samma fråga kan få hjälp.*

Jag kopierade mina filer manuellt.

Sorry att jag inte svarade på svaret, Bengt - jag hade visst forum-inlogget kopplat till en gammal epostadress och märkte aldrig att det kom fler inlägg! Tack för ditt svar!
Det löste sig tillslut för mig också, med hjälp av programmet "TrashIt!".

1
Bevaka tråden