Skall börja med att säga att jag är helt analfabet med html kodning och allt vad det heter. Därför använder jag iWeb för att bygga en hemsida

Håller på att utforma en hemsida till ett företag och skall där integrera facebooks gilla knapp. Jag har hittat sidan på facebook för utvecklare och skapat en gillaknapp och fått det att fungera, MEN det visas inte rätt information. Jag vill att det skall dyka upp en speciell bild och speciell information på den personens tidslinje som trycker på gillaknappen. Det som händer nu är att den tar första bästa bild på den sidan där gillaknappen finns. Jag har förstått att man kan optimera och konfiguera denna gilla knapp med sk. meta data och den sidan har jag hittat här (https://developers.facebook.com/docs/opengraphprotocol/) Tanken är att jag skall skriva lite info och välja en speciell bild.

Jag fattar inte vilken den fullständiga html koden är för att jag skall få knappen att fungera på sidan. Sidan gör jag iWeb där man kan infoga en html stycke i en widget som sedan visas på hemsidan. De stycken jag infogat tidigare har varit i formatet iframe.

Kan någon hjälpa mig med en fullständig kod som exempel...