Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

CrossOver gratis 31 oktober 2012

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-29 22:20

Jag vet att många kör Parallels och Botcamp men om någon är intresserad av CrossOver så går det att få gratis på onsdag.

Citerar från ett e-postmeddelande jag fått från dem:

What: Get your FREE copy of CrossOver, with 12 months support!
When: Wednesday, October 31, 2012, 00:00 - 23:59, CST (+6GMT)
Where: Flock The Vote
Who: FREE to anyone on the planet

Observera att tiden är CST
Om jag räknat rätt borde det betyda 7 timmar senare i Sverige

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-10-31 08:08

Bumpar denna tråden lite för att påvisa att man nu kan registrera sig och ladda ner CrossOver free
Flock The Vote

  • Medlem
  • International user
  • 2012-10-31 10:11

Tack för bra tips!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-10-31 12:07

Någon som hunnit köra den än? fungerar det?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-10-31 21:12
Ursprungligen av hebb:

Någon som hunnit köra den än? fungerar det?

Ja det fungerar, men det stödjer 'bara' <1000 program och spel.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2012-10-31 22:25

Har laddat hem och installerat, men inte testat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-11-01 01:04

Om någon kommer försent för Flock The Vote den 31 oktober så finns det ännu en chans enligt deras webbplats

”If you or your loved ones are affected by Hurricane Sandy, please return to this page (Flock The Vote - Sandy) starting on Thursday, November 1, 2012 to learn how to get your FREE copy of CrossOver. We will be maintaining this offer until ConEd gets the lights back on and the trains start running again. We are thinking about you, we hope that you and your loved ones are safe.”

Själv har jag framförallt använt den för IE för att testa webbplatser eller där det varit krav för inloggning. Spel vet jag att en del ungar använt det till och det har funkat bra.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-11-01 08:34
Ursprungligen av Katinka:

Om någon kommer försent för Flock The Vote den 31 oktober så finns det ännu en chans enligt deras webbplats

”If you or your loved ones are affected by Hurricane Sandy, please return to this page (Flock The Vote - Sandy) starting on Thursday, November 1, 2012 to learn how to get your FREE copy of CrossOver. We will be maintaining this offer until ConEd gets the lights back on and the trains start running again. We are thinking about you, we hope that you and your loved ones are safe.”

Själv har jag framförallt använt den för IE för att testa webbplatser eller där det varit krav för inloggning. Spel vet jag att en del ungar använt det till och det har funkat bra.

Notera att detta endast gäller för de i USA som är drabbade, man får fylla stat mm denna gången. Det går givetvis att kringgå om man så önskar.

1
Bevaka tråden