Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mappar i iTunes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er, behöver er expertis. Har importerat massa CDs till min dotters iPhone. Alla skivor ligger snyggt i telefonen, men nu har jag även lagt in några godnattsagor, men skulle vilja ha alla dom i samma "mapp", som heter typ Sagor.
Kan man få till det på något sätt? Vill inte att dom ska ta upp så mycket plats när hon bläddrar bland skivorna i telefonen.

Så ni inte tror att jag är nån kapitalist som ger min dotter en iPhone när hon är så liten (så hon vill ha sagor), så är det en halvtrasig 3GS som inte fixar telefonnätet.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2012-10-14 15:02

Tror inte det, men om du gör om dem till ljudböcker (AAC med ändelsen .m4b om jag minns rätt) så blir de ju skilda från musiken iaf.

Nej, mappar finns inte.

Men du kan ju sätta en egen genre på de "låtarna" (t.ex "Sagor"). I musikspelaren i telefonen kan du sedan trycka "Mer" och "Genrer", så ligger sagorna för sig själv där.

Tack, i iTunes10 verkar man inte ens behöva göra om dom. Man ändrar bara typ på det importerade albumet till ljudbok, så flyttas den. Väldigt smidigt. Tack för era tips!

1
Bevaka tråden